طعم گیلاس

وبلاگ شخصی مرتضی فرجیان نژاد

اعتراف

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۸ ب.ظ

من اعتراف میکنم،

که دل چرکین نمودم این آسمان آبی را.

اینکه سایه سنگین آن بر فراز سرهامان جولان می­دهد

ماحصل کام­های سیگارِ من است

که با یکایک آنان عشق­بازی کردم...

من پشیمانم!

ای باران!

ببار تا هوا هم نفسی بکشد...

...

تا سیگاری دیگر روشن کنم.

 

  • مرتضی فرجیان نژاد

نظرات  (۲)

  • مهرزاد شربت خواری
  • ازقدیم گفتن یک سیگار به خودت بزن، یک آتش به دیگران.
    مرتضی جان، سیگار چیز خوبیست به عنوان یک دغدغه وگرنه این همه اثر در موردش خلق نمی شد.
  • قاسم صفایی نژاد
  • بالاخره پشیمانی یا پشیمانی مصلحتی تا سیگاری دیگر؟!
    پاسخ:
    مصلحتی ست جان برادر D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی