طعم گیلاس

وبلاگ شخصی مرتضی فرجیان نژاد

زمزمه

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

آن زمان

که به انتظار دیدنت

دیده بر هم نگذاشتم

تو گویی روی خدا را دیدم...

  • مرتضی فرجیان نژاد

نظرات  (۲)

  • قاسم صفایی نژاد
  • سحر برای دلم فرصتی مناسب بود  /  که گفته یار دل من ز دیده غائب بود
    کدام روز گذشته ز عمر شیرینم  /   که مخفی از نظرم آن جمال جاذب بود
    من و جدایی از دلبرم خدا نکند  / که بود آنکه همیشه مرا مواظب بود

    با سلام
    به وبلاگ حقیر نیز سر بزنید
    پاسخ:
    دوست عزیز
    با عرض سلام و احترام
    از آنجا که سعی میکنم آدم  صریحی باشم، پیشنهاد میکنم راه دیگری برای تبلیغ وبلاگ خود پیدا کنید. اینکه ذیل چنین پستی تبلیغ چنان وبلاگی می‌شود، جای بسی تعجب و شرم دارد. شما که خود را وبلاگ‌نویس می‌دانید، بعید می‌دانم چنین حرکتی را بپسندید. به وبلاگتان سر زدم، و لازم می‌دانم، از روی احترام، خدمتتان عرض کنم که هیچ علاقه‌ای به خواندن مطالبی که در دفاع از عملکرد این آقایان باشد ندارم. ممنون که معرفی کردید. باز هم عرض میکنم که حتمن به دنبال گزینه دیگری برای دعوت از دیگران برای خواندن مطالب خود پیدا کنید. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی